-->

Wednesday 29 August 2012

Raya!!!

    Assalamualaikum....buat pembaca semua...saya tau mesti awk pelik nape orang ney nak cite pasal raya sedangkan raye dah lepas walaupun mane lepas mane pon...and harap maaf kerana dah lama tak update ...haha... k back to story...raye saya ade yang menyedihkan dan menyeronokan...macam everyone...first, time to on the way nak balek kampung belah ibu saya,selepas raye umah wai iaitu umah my grandma...ok kami dapat satu call rupanya mak lang saya dia cakap skolah terbakar...HAH!!!YA ALLAH!!!...time to ibu pon cite one by one...mase to ari jumaat selamat time to pelajar dah balek umah...katenye terbakar sebab litar pintas...tp ape yang paling menyedihkan atuk cube nak padam kan api tapi tak berjaya,atuk try untuk angkat zinc tapi zinc tu terjatuh selamat lah sempat dipegang pakcik saya kalau tak habis kaki atuk saya...yang menyedihkan juga kaki cik nen saya abis cedera terkena zinc time cuba untuk padam kan api...Atuk,makcik -makcik...saya menangis kalau saya ade kat sana mesti sedih sangat....
   k habis cite yang menyeronokan

No comments:

Post a Comment