-->

Saturday 16 February 2013

Kesunyian...

    Assalamualaikum buat semua,hari ini saya saja nak kongsi perasaan yang saya rasa sekarang iaitu kesunyian...bukannya apa just itulah yang saya rasa sekarang .hehe...saya rasa sunyi sebab satu keluarga saya keluar ,mereka keluar sebab nak beli barang abang saya....
    Sebenarnya saya nak ikut tapi tak tahu kenapa saya taknak pergi...yang saya harap sekarang mereka selamat keluar selamat balik...amin...kat rumah sekarang just saya seorang...actually bukan tak pernah seorang just dah lama tak rasa macam ni...hehe...ada baik nya seorang boleh tenang kan fikiran tapi saya lebih suka kalau semua ada ...hehe...apa yang saya tengah melalut ni...hehe...and sekarang aktiviti tebaru saya buat gelang atau cincin...tengah proses nak buat rantai tak tau menjadi ke tidak...hehe...sebenanya saya suka jahit yang berkaitan dengan kain tapi belum kesaampaian nak buat baju ...hehe...haih ni dah cerita lain pulak... nanti la saya sambung hehe...
    Ok...sampai sini sahaja...teima kasih sudi baca post tebaru saya...wassalam... ^_^

No comments:

Post a Comment