-->

Tuesday 8 April 2014

PD HOLIDAY 2

       Assalamualaikum... are you ready for second part,huhu. Pada keesokkan harinya,kitaorang pon pergi ke kem tu. Ayah cadang nak pergi awal pagi sebab senang nak cari parking,tapi rupanya banyak uhh kereta dah parking kat tempat tu...tak sangka awal pagi dalam pukul 5 lebih dah begitu banyak kereta kat situ. Lepas tu akhirnya jumpa parking walaupun jauh sikit. sesampainya kat situ kitaorang cari tempat untuk duduk. tapi sebelum  tu saya pergi beli something untuk along iaitu,jeng-jeng...\



                                                         Menunggu ketibaan panglima...

 
                                                                     Kita layan......



                                               ni la BUNGA SPECIAL tuk along ...hehe...

      
           Ni la time along makan... penat uhh katanya... kitaorang duduk situ sampai pukul 1 lebih...  then along hantar kitaorang balik sampai luar kem... ini la kenangan yang paling saya akan ingati... best dapat tengok diorang berkawad tadi... ^_^

           Ok,sampai disini sahaja... insyaAllah lain kali saya akan post lagi... tunggu... huhu... :)  dan lagi satu saya nak bilang sesuatu... Nabilah saya dah ada camera... hehehe... insyaAllah time raya nanti dapat tunaikan hasrat saya nak bergambar satu keluarga... amin.... ^_^  wassalam....

No comments:

Post a Comment