-->

Sunday 12 August 2012

Bbq

Assalamualaikum buat semua.....berkeanaan tajuk saya hari ini bbq mean.....panggang tak silap saya,atau bahasa english nya barbeqeu kalo salah paham-paham jela yeh....ok back to my story,ini berlaku pada 11/8/2012... iaitu semalam lah....hehe.. sekolah saya badan pengawas ade mpk bbq iaitu majlis penyerahan kuasa bbq... bukan kuasa bbq tetapi majlis pencen kiranya ok saya kena bawa pisau n bekas untuk memotong tembikai... tau apa yang bestnya sebab this is first time saya bbq sendiri...tp jangn risau walaupun bercampur dengan kawan cina yang laen tapi d'tanggung halal ...hehe...k back to story,masa nak sedia kn api tu punya lah susah start pukul 6 tapi api dapat hidup 7.30 abis 1 jam setangah tu...haiiii....lagi siapa yang tengok masa api nak hidup tu emang lawak sebab ade seorang cikgu ni~Ratha...punya bersungguh-sungguh nak hidupkan api tu akhirnya bila dah marak api tu semua bertepuk tangan gembira macam baru dapat hadiah yang banyak... hehe... saya apa lagi tergelak la... k lepas tu semua pon panggang la... saya dengan nabella my friends... panggang la fishball,hotdog sekali n ayam.... tak lame selepas tu saya biarla sekejap lepas tu..abis nak tau ape terjadi.....jeng-jeng...abis hangus...haha...tergelak suda...tak pew first time jangan dh banyak kali kalo tidak habis malu jew....hehe.. tapi memang best waktu tu sebab for the first time in my life  saya dapat panggang banyak hehe.....
    ok la....i write till here hope u all will enjoy it when reading...pada siapa nak gelak kew nak sedih kew walopun tak sedih hehe...n nak marah kew maybe dalam hati cakap ape la orang ni buat cite entah pape da...hehe... saya terima jew hehe... n terlupa pulak sebenarnya saya harap sangat dapat tangkap gambar mase bbq tu tapi tak ade sesiape pon bawak hehe sedih tapi tak semua kenangan telah terpahat di dalam jiwa ceh-ceh jiwang kononnye...k la terima kasih bagi siapa yang sudi membaca cerita saya yang biasa ni ... Assalamualaikum..... =D

No comments:

Post a Comment